top of page

Fotografie voorjaarsthema ‘Sporty Neon’

logo-TICA_zwart.png

Voor Tica Aalsmeer, een toonaangevend B2B-interieur inkoopcentrum, ben ik aan de slag gegaan om het voorjaarsthema van 2025 visueel tot leven te brengen.

Elk kwartaal wordt er een nieuw interieurthema gepresenteerd, en dit keer draaide alles om een kleurrijke voorjaarstrend met strakke lijnen en rijke materialen.

4A3A3806_edited.jpg

Met een duidelijke shotlist op zak ben ik aan de slag gegaan. Naast het fotograferen heb ik ook meegeholpen met de styling – een superleuke toevoeging aan de opdracht!

Door
licht, compositie en texturen mooi in beeld te brengen, heb ik ervoor gezorgd dat de sfeer en beleving van de voorjaarscollectie goed naar voren komen.

De beelden worden breed ingezet: van de website en online advertenties tot social media en instore communicatie. Het resultaat? Een krachtige vertaling van het voorjaarsconcept, die niet alleen inspireert maar ook de beleving van Tica’s interieurcollectie versterkt.

Ik vond het een
inspirerende opdracht, een fijne samenwerking met het stylingteam én een eindresultaat waar ik trots op ben!

4A3A3720_edited.jpg
4A3A3890.jpg
bottom of page